2010. április 27., kedd

Az első nap!

Butsi Adrienn vagyok és 1985-ben születtem Békéscsabán. (Ilyenkor jövök rá, hogy milyen régen volt már 85....,nagyon telik az idő)
Kicsi korom óta állat mániás vagyok,ebből adódóan van itthon egy-két "jószág",meg elég sok minden megmozdult már az udvaron. Ezt értem a zebrapintytől a rackabirkáig.
De a nagy szerelem az a ló.Mindig az is volt meg az is lesz. Ezért 1998-ban,kemény 1 éves lovastudással,vettünk egy lovat.Ő Flipper. Magyar félvér,herélt. Így elég sablon lónak tűnik,de nekem biztos nem az. Flipper 1995.szeptember 20-án látta meg a napvilágot a mezőkovácsházi TSZ-ben. Eredeti neve: Nagyfiú. (Nekem egyáltalán nem tetszett ez a név anno,ezért már megvételkor elvolt döntve a név váltás.)Azóta velem van és nagyon sok mindenen mentünk együtt keresztül. Róla röviden ennyit,majd a későbbi blog bejegyzésekben bővebben,most csak egy rövid bemutatkozást szeretnék.
A másik nagy állatmániám a kutya,ezen belül is szánhúzók,de már vagy 10 éve mondogattam,hogy nekem kell egy ilyen.........2009 július 11-ig.
Kint lovagoltam a pályán és megláttam hogy egy szánhúzó kóborol az utcán. Oda jött hozzám és Flipperhez elkezdett játszani a lóval és hiába próbáltam elzavarni sehogy sem sikerült. Olyan szinten nem,hogy kirohantam a lóval terepre és még oda is követett,lerázhatatlan volt és végül bekövetett a kapun is. :-) Ő Lompos egy alaszkai malamut. Az én szánhúzóm.
A következő bejegyzésben majd rakok fel képet róla.














Nincsenek megjegyzések: